8 sierpnia w Centrum Sportu Parkowa o godz. 20:00 w Krakowie odbędzie się pierwszy w historii koncert EKIPY! Dedykowany jest on osobom, które zamówiły preorder boxu. Niezwykłe wydarzenie, na którym premierowo usłyszymy utwory z debiutanckiej płyty EKIPY - Sezon 3.
Bezpłatne bilety dostępne są wyłącznie dla osób, które zamówiły preorder boxu Ekipy.
osoba pełnoletnia posiadająca ważny dokument tożsamości umożliwiający jej identyfikację;
osoba niepełnoletnia w wieku powyżej 13 lat posiadająca pisemną zgodę opiekuna na uczestnictwo w Koncercie oraz dokument umożliwiający jej identyfikację. Wzór zgody opiekuna na udział w wydarzeniu można pobrać pod tym linkiem;
osoba, która w dniu Imprezy ma mniej niż 13 lat - wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Opiekun zobowiązany jest posiadać bilet na koncert. Każde zamówienie uprawnia do zakupu 1 biletu dla opiekuna. 1 zamówienie = 1 opiekun, niezależnie od ilości boxów w zamówieniu.
Jeśli masz powyżej 13 lat i chcesz uczestniczyć w koncercie pod opieką dorosłego, skontaktuj się z nami pod adresem: ekipa3@goingapp.pl
Wybierz opcję 'wymień box na bilet'.
Jeśli posiadasz kilka boxów w ramach zamówienia, tj. JEDEN KOD z kilkoma boxami, wybierz w kroku 1. taką liczbę boxów, jaką posiadasz i chcesz wymienić na bilet. Jeśli masz kilka pojedynczych boxów (kodów zamówienia), wymiany musisz wykonać dla każdego kodu zamówienia oddzielnie. Uwaga!!! Jeśli w pierwotnej transakcji kupiłeś 5 boxów na jednym zamówieniu, wymiany musisz dokonać w dwóch niezależnych transakcjach. Najpierw wymień 4 boxy, później 1, posługując się przy wymianie tym samym, pierwszym kodem zamówienia.
W polu "Wpisz kod biletu lub karnetu upoważniający do wyboru danej puli." podaj kod zamówienia, który wymieniasz.
Uzupełnij brakujące dane w formularzu. Pamiętaj, aby wpisać poprawny adres e-mail (bez literówek), inaczej nie otrzymasz swojego biletu!
Jeśli wprowadzone dane są prawidłowe, kliknij "KUPUJĘ I PŁACĘ".
Bilety zostaną wysłane automatycznie na adres e-mail wskazany w formularzu. Bilety dotrą do Ciebie w ciągu 24h.
Właściciel rezerwacji jest upoważniony do wprowadzenia na swoje bilety osoby towarzyszące. Nie ma potrzeby zmiany danych na biletach.
Wybierz opcję 'kup bilet dla opiekuna'.
Na każde zamówienie (niezależnie ile masz boxów na zamówieniu) możesz kupić jeden bilet dla opiekuna. W kroku pierwszym (1.) wybierasz liczbę biletów równą 1.
W polu "Wpisz kod biletu lub karnetu upoważniający do wyboru danej puli." podaj kod zamówienia, który wymieniasz, poprzedzając go informacją 'opiekun’. Czyli np. masz kod biletu #123456, żeby móc go wymienić na bilet dla opiekuna, wpisujesz - opiekun#123456.
Uzupełnij brakujące dane w formularzu. Pamiętaj, aby wpisać poprawny adres e-mail (bez literówek), inaczej nie otrzymasz swojego biletu!
Jeśli wprowadzone dane są prawidłowe, kliknij "KUPUJĘ I PŁACĘ".
Bilety zostaną wysłane automatycznie na adres e-mail wskazany w formularzu. Bilety dotrą do Ciebie w ciągu 24h.
Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp nie jest możliwy.
Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Nie są akceptowane zdjęcia biletów lub screenshot'y biletów elektronicznych. Aby mieć swoje bilety zawsze przy sobie ściągnij aplikację Going. i zarejstruj ją na ten sam adres email użyty do zamówienia biletów. Bilety pojawią się w aplikacji automatycznie.
W koncercie może uczestniczyć osoba pełnoletnia posiadająca
ważny dokument tożsamości umożliwiający jej identyfikację. Osoba
niepełnoletnia w wieku powyżej 13 lat posiadająca pisemną zgodę
opiekuna na uczestnictwo w Koncercie oraz dokument umożliwiający
jej identyfikację. Osoba, która w dniu Imprezy ma mniej niż 13
lat - wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Opiekun
zobowiązany jest posiadać bilet na koncert. Każde zamówienie
uprawnia do zakupu 1 biletu dla opiekuna.
Pamiętaj, że przed wejściem na wydarzenie, będziesz musiał
pokazać uzupełnione oświadczenie o stanie zdrowia. Wypełnić je
możesz
TUTAJ.
Czekamy na realizację przelewu/zamówienia. Czasem trwa to nieco dłużej. Jeżeli po upływie 24h (dnia roboczego) dalej nie otrzymasz biletu, skontaktuj się z nami pod adresem: ekipa3@goingapp.pl
Nie, bilety na wydarzenia rozrywkowe nie podlegają możliwości zwrotu, ani nie mogą być odsprzedawane innym osobom. Zakazane jest wszelkie publiczne oferowanie przeniesienia własności biletów, w tym także w charakterze nagród w konkursach, loteriach, w sprzedaży premiowej lub jakichkolwiek innych promocjach, choćby było ono nieodpłatne.